Barion Pixel
Skip to content

Általános Szerződési Feltételek

Üdvözöljük webáruházunkban!

 

AZ ÁSZF TÁRGYI ÉS SZEMÉLYI HATÁLYA

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Szolgáltató honlapján (www.regandina.hu) keresztül a Felhasználó által megrendelt, a Szolgáltató részére elektronikus formában eljuttatott megrendelésben pontosan meghatározott darabszámú, a Szolgáltató által forgalmazott dekorációs és lakberendezési Termékekre, valamint szolgáltatásokra (a továbbiakban együttesen: „Termék” vagy „Termékek”), az ehhez kapcsolódó jogokra, kötelezettségekre, továbbá a Webáruház működésének minden lényeges paraméterére.

Továbbá az ÁSZF kiterjed a webáruház internetes látogatóira, a webáruház regisztrált és nem regisztrált vásárlóira, valamint a hírlevél szolgáltatásra jelentkezőkre.ÁLTALÁNOS TÁJÉKOZTATÁS

1. A Webáruházban feltüntetett ár, magyar forintban az adott Termék  bruttó vételára, azonban nem tartalmazza a házhozszállítás díját. Amennyiben valamely termék ára minden gondosság ellenére hibásan kerül feltüntetésre – különösen a nyilvánvaló elírások, az általános forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán megjelenő árak, – akkor Szolgáltató nem köteles a megrendelt terméket hibás áron szállítani, hanem a Megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja a helyes áron történő kiszállítást. Amennyiben ez a Megrendelőnek nem felel meg, elállhat a szerződéstől.

2. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

3. A Webáruházban található Termékek nevét, jellemzőit, illetve a legfontosabb tudnivalókat az egyes Termékeknél a Szolgáltató minden esetben feltünteti. A Weboldalon a Szolgáltató a Termékekhez tartozó adatlapon fotókat is elhelyezhet, azonban az így elhelyezett fotók eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

4. Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, hogy a megrendelt termék a Megrendelő saját céljaira felhasználható-e. A Megrendelő kötelessége megvizsgálni azt, hogy a termék a saját felhasználási céljainak megfelel-e, így megrendelő köteles meggyőződni a termékekhez felhasznált alapanyagokról, arról kifejezett tájékoztatást kérni, annak érdekében, hogy a megrendelő személyében rejlő esetleges egészségügyi kockázatokat, így különösen az allergiás reakciókat kizárja. A megrendelő személyében rejlő egészségügyi kockázatokért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

5. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.

6. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a Megrendelőt terheli. Szolgáltató a megrendelt termék újraszállítása kizárólag az ellenértékének előre történő átutalása esetén indítja el.A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELE

Megrendelés folyamata

A regandina.hu webáruházban történő vásárlás elektronikus úton interneten keresztül a http://www.regandina.hu webcímen a regisztrációt követően, illetve regisztráció nélkül is lehetséges. A regisztráció előnyei, hogy nyomon követheti aktuális rendelését, létrehozhat kívánságlistát, visszakeresheti korábbi rendeléseit a fiókjában, értesülhet újdonságainkról, akcióinkról. Regisztrálni a főoldalon megjelenő Regisztráció menüpont alatt lehetséges. Az érvényes regisztráció feltétele az ÁSZF-ben foglaltak elfogadása. Kérjük, hogy minden esetben valós e-mail címet adjon meg. A nem valós e-mail cím megadásából eredő károkért Webáruházunk nem tud felelősséget vállalni.

A regisztráció, és regisztráció nélküli vásárlás esetén a Felhasználónak a következő adatokat kell megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő, a szállítási címet. Továbbá regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-maiben, és a honlapon tájékozodhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-maiben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra regisztrálnia kell. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős adatainak frissitéséért, valamint köteles bejelenteni a Szolgáltatónak, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. 

A Felhasználónak lehetősége van a Szolgáltató hírleveleire feliratkozni a regisztráció közben, illetve a Weboldalon található, hírlevél feliratkozási mezőre kattintva a teljes neve és e-mail elérhetősége megadásával. A hírlevélre való feliratkozás önkéntes, de a feliratkozáshoz való hozzájárulás érvényességének a feltétele, hogy az a Felhasználótól származzon. A feliratkozás feljogosítja a Szolgáltatót, hogy ezt követően rendszeresen hírleveleket küldjön a Felhasználó részére email útján, a hírlevélről való leiratkozásig.

Ha Ön már regisztrált vásárló, kérjük adja meg jelszavát és e-mail címét a Belépés menűpontban. Ha elfelejtette jelszavát, a bejelentkezésnél kattintson az ”Elfelejtette a jelszavát?” linkre, írja be az e-mail címét és rendszerünk generál egy új jelszót, amelyet elküldünk Önnek a megadott e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával megkezdhető.

A választott Termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges mennyiség beállítható. A kosár tartalmát a megrendelés véglegesítéséig módosíthatja, tetszése szerint helyezhet bele további termékeket, módosíthatja az adott termékből megrendelt mennyiséget vagy akár törölheti is a termékeket.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot.

A Termék megrendelése a szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak minősül. A szerződés a megrendelés Szolgáltató általi visszaigazolásának megrendelői e-mail címre való megküldésével jön létre. Amennyiben a Szolgáltató részéről a visszaigazolás nem érkezik meg a rendelés leadásától számított 48 órán belül, úgy a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A szerződés létrejötte, iktatása

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre. A létrejövő szerződések nyelve magyar, és azok nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, ezért azokat a Szolgáltató nem iktatja, és utóbb nem hozzáférhetőek.

Vételár, fizetési feltételek

1. A magyar nyelvű Weboldalon az egyes Termékek leírásánál az adott Termék ára („Vételár”) magyar forintban megadva, bruttó árként kerül feltüntetésre.

2. A leszállított Termékek Vételára a Szolgáltató ajánlatában, majd a Visszaigazolásban is pontosan előre meghatározott, a szállított Termékek mennyiségének és típusának megfelelően rögzített ár.

3. A webáruházban történő megrendeléskor online bankkártyás fizetéssel, vagy legkésőbb a Termékek átvételekor utánvétel fizetéssel, valamint a Szolgáltató székhelyén történő személyes átvétel esetében a helyszínen készpénzben vagy online bankkártyás fizetéssel köteles a teljes vételárat késedelem nélkül egy összegben megfizetni.

4. Szerződő felek megállapodnak abban, hogy Szolgáltató elektronikus számlát bocsát ki és küld meg a regisztrált vásárlói e-mail címre, amely számlakibocsátás és fizetés forintban történik.

5. Szerződő felek megállapodnak abban, hogy minden banki költséget és kifizetést, amely az átutalással vagy utánvételes fizetéssel kapcsolatban keletkezik a Felhasználót terheli.

Fizetési módok

1. Készpénz: személyes átvétel esetén bemutatótermünkben. – Költségmentes.

2. Online bankkártyás fizetés: a rendelés lezárásakor – Költségmentes.

https://www.barion.com/hu/tajekoztato-biztonsagos-online-fizetesrol
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

3. Előre utalás: A rendelés véglegesítését követően egy vásárlást visszaigazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre elektronikus formában. Ebben a levélben megtalálható az utalandó összeg, a bankszámlaszám és egyéb szükséges információ. Fontos, hogy mindig  az adott rendelés pontos összege kerüljön átutalásra, és a Közlemény rovatban a megrendelés azonosítója fel legyen tüntetve! A vásárlást visszaigazoló e-mail kiküldését követően 3 nap áll rendelkezésre a vételár átutalásához, ezt követően a rendelés vételárának kifizetése hiányában a megrendelés automatikusan törlésre kerül.

Átvételi lehetőség, szállítási módok

Webáruházunk csak Magyarországi címre tud megrendelést teljesíteni!

Személyes átvétel a bemutatóteremben (csak a megrendelés visszaigazolása után, és csak készpénzes fizetés) ingyenes:

8000 Székesfehérvár, Bem József utca 15/A, az alábbi időpontokban (egyeztetés nélkül):

Szerda: 14:00 – 18:00

Péntek: 14:00 – 18:00

Szombat: 09:00 – 12:00,

valamint telefonos egyeztetés alapján más időpontokaban is van rá lehetőség.

Amennyiben Felhasználó kifejezett igényét fejezi ki, és erre Szolgáltató lehetőséget biztosít, úgy Szolgáltató a Termékeket a jelen ÁSZF-ben rögzített feltételek szerint kiszállítja Felhasználónak, amelyet a Felhasználó által előre megfizetett fix díj ellenében futárszolgálat igénybevételével végez. Így Szolgáltató a szállítás körülményeire, pontos időpontjára nincs befolyással, következésképpen ezek kapcsán semmilyen tekintetben nem tehető felelőssé. Ebben az esetben Szolgáltató illetve a megbízott szállító vállalkozás előre közli a szállítás várható időpontját.

FoxPost csomagterminál átvétel esetén 
Szállítási és átvételi információk

A csomagautomaták bevásárlóközpontokban vannak elhelyezve, a megrendelt termékek a bevásárlóközpont nyitvatartási idejében bármikor átvehetőek. 

Amint csomagja megérkezik az automatába, a FOXPOST sms-ben küld értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel átvehető a csomag. 

Díjszabás:

0 – 30.000 Ft-ig 1450 Ft

30.001 Ft felett ingyenes

Házhoz szállítás Foxpost csomagautomatából

A Foxpost futárai a feladott küldeményt házhoz is kiszállítják, így az ország bármely részére tudunk velük csomagot küldeni.
Miután a futár átvette a csomagot 5-6 munkanapon belül kiszállítja a címzettnek. A kiszállítást a Foxpost szerződött partnerei végzik.

Díjszabás:

0 – 60.000 Ft-ig 2.950 Ft

60.001 Ft felett ingyenes

Magyar Posta házhozszállítás

Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség. A kézbesítést kérheted a lakcímedre, vagy akár munkahelyedre. Országos lefedettség.

Díjszabás:

0 – 60.000 Ft-ig 1.990 Ft

60.001 Ft-tól ingyenes

Amennyiben a Felhasználó módosítást kíván eszközölni a szállítás tekintetében, azt megfelelő időben kell megtennie annak érdekében, hogy Szolgáltató fennakadás nélkül megszervezhesse a kiszállítást. A szállítási cím külön költség felszámítása nélkül legkésőbb a szállítást megelőző 2 nappal módosítható.

Az adásvétel egyéb részleteinek módosításához a Felek által kölcsönösen elfogadott írásos megállapodás szükséges, amelyet a Felek a jelen ÁSZF-fel egységes szerkezetbe foglalva fogadnak el.

ELÁLLÁSI JOG

1 A Weboldalon megrendelt Termékekre vonatkozó szerződéstől a Ptk. szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználó a szerződés megkötésétől a Termék átvételéig bármikor, illetve a Termék kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) munkanapon belül elállhat. Amennyiben eddig az időpontig a fentiek szerint fogyasztónak minősülő Felhasználó a Szolgáltatótól a megrendelésre vonatkozó visszaigazolást nem kapott, elállási jogát a visszaigazolás kézhezvételétől számított 14 nap elteltéig gyakorolhatja.

2. A Ptk. szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználót az elállással kapcsolatosan indokolási kötelezettség nem terheli.

3. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Ptk. szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználó nyilatkozatát a Weboldalon szereplő minta felhasználásával vagy egyértelmű kijelentés formájában a határidő lejárta előtt a Szolgáltató elektronikus levelezési címére megküldi. Az elektronikus úton megküldött elállást a Szolgáltató a megküldést követően haladéktalanul, legkésőbb 2 munkanapon belül visszaigazolja.

4. Elállás esetén a Ptk. szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználó köteles az elállással érintett Terméket a Szolgáltató részére, annak jelen ÁSZF-ben feltüntetett székhelyére eredeti (eladási) állapotban visszajuttatni. A Ptk. szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználó köteles a Terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a Felhasználó a 14 (tizennégy) napos határidő letelte előtt elküldi a Terméket. A Ptk. szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a Termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban közvetlenül felmerült költségeket, de ezen felül egyéb költség nem terheli.

5. A Szolgáltató köteles a Ptk. szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 (tizennégy) napon belül visszatéríteni, ideértve a szállítási és kezelési költséget is. Termék adásvétele esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Vételár visszafizetését, amíg a Ptk. szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználó a Terméket vissza nem szolgáltatta vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy a Szolgáltató részére a sértetlen Terméket visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a Ptk. szerinti fogyasztónak minősülő vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten hozzájárul.

6. A Szolgáltató követelheti a Termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A Ptk. szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre a Termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Figyelemmel arra, hogy a Szolgáltató oldószermentes festékeket és lakberendezési tárgyakat értékesít, ez a használat praktikusan a mindennapi használatot jelenti, de a Terméken a használat nem hagyhat maradandó külső, vagy anyagszerkezeti nyomot, sem nem igényelhet a Szolgáltató részéről különösebb tisztítást vagy hasonló cselekményt a Termékek újbóli értékesítése érdekében.JÓTÁLLÁS ÉS SZAVATOSSÁG

1. Jótállás: A Szolgáltató a Termékekre szerződéses jótállást vállalhat vagy a Termékre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezései szerint kötelező jótállás vonatkozhat.

A Szolgáltató csak a törvény szerint vállalt kötelező jótállást vállalja, annak mindenkori minimum tartamában.

A jótállás részletes feltételeit az adott Termékre vonatkozó jótállási jegy tartalmazza.

A Szolgáltató jótállás esetén köteles a jótállás időtartama alatt a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint helytállni a hibás teljesítésért. Mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés (azaz a Termék Felhasználónak történő átadása) után keletkezett.

A jótállás a jogosultnak jogszabályból eredő jogait nem érinti.

A jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállaló kötelezettel szemben.

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. A jótállási határidő a Termék Felhasználó részére történő átadásával kezdődik. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására – megfelelő határidőben – nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállásból eredő igények a jótállási jeggyel érvényesíthetők. Jótállási jegy hiányában a jótállási igények érvényesítésének feltétele, hogy a Szolgáltató elmulasztotta a jótállási jegy Felhasználó részére történő átadását, de a Felhasználó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.

2. Kellékszavatosság: Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. A Felhasználó választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 (kettő) hónapon belül közölni. Felhasználó a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Felhasználó igazolja, hogy a Terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

3. Termékszavatosság: a Termékek hibája esetén a Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy Termékszavatossági igényt érvényesíthet. A Ptk. szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználó a hibás Termék gyártójával szemben a Ptk. szabályai szerint Termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás Termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Termékszavatossági igényét Felhasználó a Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát Felhasználó elveszíti.

A Termék akkor hibás, ha nem felel meg a Terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A Termékszavatosság körében a fogyasztó azt követelheti, hogy a gyártó (vagy a forgalmazónak minősülő Szolgáltató) (i) a Termék hibáját javítsa ki, vagy (ii) – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a Terméket cserélje ki.

Csere esetén a kicserélt Termékre, kijavítás esetén a Termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

A Felhasználó Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Termék hibáját Termékszavatossági igény esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó kizárólag akkor mentesül a Termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

   (a)  a Terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

   (b)  a Termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

   (c)  a Termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

A Felhasználó a jótállási és szavatossági igényeit a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a Szolgáltatóval (vagy Termékszavatosság esetében a gyártóval, ha igényét a Felhasználó vele szemben kívánja érvényesíteni) közölni. A Ptk. szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználó és Szolgáltató közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

Szolgáltató felhívja Felhasználó figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és Termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt Termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.FELHASZNÁLÓ KÖTELEZETTSÉGEI

1. A Felhasználó írásban (akár e-mail útján, vagy weboldalon keresztül) adja le megrendelését a Szolgáltató részére.

2. A Termékek rejtett hibái esetén a Felhasználó köteles a tudomására jutást követően azonnal bejelenteni a panaszt Szolgáltatónak.

3. A Felhasználó köteles a Termékek árát a jelen ÁSZF rendelkezései szerint maradéktalanul megfizetni, függetlenül jótállási, szavatossági vagy egyéb a Termékeket érintő panasz igényétől.SZOLGÁLTATÓ KÖTELEZETTSÉGEI

1. Szolgáltató vállalja, hogy megfelelő határidőn belül a Felhasználó részére visszaigazolja a Termék megrendelését, majd – Felhasználó választása szerint – leszállítja (leszállíttatja) a megrendelt Terméket a megrendelésben a Felhasználó által elfogadott szállítási feltételeknek megfelelően, vagy lehetőséget biztosít Felhasználó számára a Termék(ek) átvételére Szolgáltató székhelyén a nyitvatartási idő alatt. A Szolgáltató a Termék árának maradéktalan kifizetésével eladja a Terméket a Felhasználónak, a jelen ÁSZF vonatkozó rendelkezéseivel összhangban.

2. A Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelés kézhezvételét követő 15 napon belül vagy más a Felek között egyeztetett és írásban rögzített határidőn belül teljesíti a megrendelést.

3. Nem személyes átvétel esetén a Szolgáltató leszállítja (leszállíttatja) a Terméket a Felhasználónak, a Felhasználó által a rendelésben megadott magyarországi címre, ahol a Termék átadásra kerül a Felhasználó (illetve a Felhasználó által a rendelésben név szerint megjelölt személy) részére.

4. A Szolgáltató ellátja a Felhasználót használati utasításokkal, ismertetőkkel és egyéb releváns információval és dokumentumokkal, amelyek ahhoz szükségesek, hogy Felhasználó teljesíteni tudja a jelen ÁSZF-ben meghatározott kötelezettségeit.

5. A Szolgáltató a részére biztosított beszerzési források elérhetősége esetén biztosítja Felhasználó számára a Termékeket vagy azok helyett a jelen ÁSZF rendelkezései szerint más Termékeket.FELELŐSSÉG

1. A Weboldal használatáért kizárólag az adott Felhasználó tartozik felelősséggel. A Szolgáltató kijelenti, hogy a Felhasználó saját vagy más felhasználó magatartásából eredő károkért felelősséget nem vállal. Ahogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget az adatvesztésből vagy a Weboldal illegális feltöréséből, adatlopásból, adathalászásból eredő károkért sem. Erre vonatkozóan a Szolgáltató semmilyen reklamációt nem fogad el.

2. A Szolgáltató a Weboldal biztonságos működése/használata érdekében feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, valamint az elektronikus kereskedelemre vonatkozó technikai ismereteket. Ezen ismeretek hiányából adódóan a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

3. A Szolgáltatót nem terheli felelősség akkor sem, ha bármilyen működési hiba merül fel az internetes hálózatban – informatikai, távközlési (internet) szolgáltatóknak felróhatóan –, mely megakadályozza a Weboldal akadálytalan működését, illetve az Értékesítést.

4. A Szolgáltató vis maiornak minősít minden, előre nem látható és az általában elvárható gondosság és körültekintés mellett elháríthatatlan külső okot, eseményt vagy körülményt, amennyiben az lehetetlenné teszi a jelen szabályzatból fakadó valamely kötelezettségének egészben vagy részben történő teljesítését vagy annak teljesítése csak késedelmesen lehetséges az ilyen akadály elhárulta után. Ilyen esemény különösen, a háború, forradalom, lázadás és egyéb zavargások, árvíz, tűzvész, földrengés, súlyos járvány, sztrájk, stb. Amennyiben vis maior következményeként részben vagy egészben nem lehet a jelen szabályzatból fakadó kötelezettségek teljesítését elvárni, akkor a jelen szabályzatban vállaltak felfüggesztődnek. A vis maior-ból eredő, vagy egyéb, a Szolgáltató irányításán kívül eső vagy előre nem látható események okán bekövetkező károk, ideértve, de nem kizárólagosan:

   – a Weboldal használatából, vagy üzemzavarából,
   – az adatok bárki által történő megváltoztatásából,
   – az információtovábbítás késedelméből adódó,
   – vírusok által okozott,
   – szoftverhibából, hardverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő,
   – vonal, vagy rendszerhibából adódó károkért.

5. A regisztrációkor közölt adatok hiányosságaiért, illetve a hibásan megadott adatokból adódó bármilyen következményért a Szolgáltató felelősséget szintén nem vállal. Ugyanígy a Szolgáltató teljes mértékben kizárja a felelősségét, amennyiben a Felhasználó a fentiekben szabályozott korhatár elérése nélkül veszi igénybe a szolgáltatást.JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉG

Panaszügyintézés helye, ideje módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Borbás Andrea ev. 

E-mail cím: hello@regandina.hu

A Felhasználó kifogásait, panaszait, észrevételeit írásban, a Szolgáltató részére e-mail üzenet útján közölheti, amelyet Szolgáltató köteles 8 munkanapon belül kivizsgálni illetve megválaszolni és a vizsgálat eredményét/ válaszát a Felhasználóval az általa a regisztrációkor megadott e-mail címére megküldve közölni.

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

   – Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál,
   – Békéltető testület eljárásának kezdeményezése;
   – Bírósági eljárás kezdeményezése.ADATKEZELÉS

A Felhasználók személyes adatainak kezeléséről az Adatkezelési szabályzat rendelkezik, mely közvetlenül elérhető a Weboldal alján található linkre kattintva.

A Felhasználó tudomásul veszi és hozzájárul, hogy az általa megadott adatokat a Szolgáltató rögzítse és a Weboldalon nyújtott szolgáltatás igénybevételét követően tárolja. A Szolgáltató a Felhasználó által megadott adatokhoz harmadik személyek számára hozzáférést egyáltalán nem jogosult biztosítani, az adatok rögzítése csak a rendelés visszakereshetőségét szolgálja az esetleges panaszok felmerülésekor.ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

Jelen ÁSZF a Szolgáltató által történt jóváhagyást követően, a Szolgáltató általi közzététellel (Weboldalon történő elhelyezéstől) hatályosul, és határozatlan időtartamra szól (visszavonásig vagy későbbi módosított ÁSZF közzétételével veszti hatályát). Felhasználó kifejezetten elfogadja, hogy a Szolgáltató bármikor jogosult az ÁSZF egyoldalú módosítására azzal, hogy a Szolgáltató a módosítást legkésőbb annak hatályba lépésével köteles a Weboldalon nyilvánosságra hozni és a Felhasználók számára megismerhetővé tenni.

A jelen ÁSZF bizonyos rendelkezéseinek érvénytelensége a szerződéses feltételek többi rendelkezésének érvényességét nem érinti. A felek kötelesek az érvénytelen rendelkezést olyan rendelkezéssel helyettesíteni, amely az eredeti rendelkezés céljának a leginkább megfelel.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018. június 30. napja